Puppy's! Wat hebben die met omni-channel te maken?

Stel dat je hond je een product aanraadt. Zou je het kopen? Met de opkomst van de zogenaamde big pet data is dit mogelijk de toekomst. Want als je de bewegingen van een hond kunt tracken, weet je bijna alles van het baasje. Een goudmijn voor marketeers dus.

puppy

Met big pet data weet je alles over dieren én hun bazen

Op donderdag 8 oktober spreekt Michael Hurnaus, CEO en co-founder van Tractive Pet Wearables op het HartmanEVENT 2015 over big pet data. Tractive ontwikkelt Pet Wearables zoals GPS en fitness trackers met bijbehorende apps voor huisdieren (en/of hun baasjes). In zijn presentatie toont Michael wat zijn verzameling aan big pet data je allemaal kan vertellen.

Leer alles over big pet data op 8 oktober

Ben jij een marketing- of communicatiemanager geïnteresseerd in het verzamelen en inzetten van data voor een persoonlijke klantervaring? Kom dan op 8 oktober naar het HartmanEVENT! Bespaar €100 op je ticket met de code ‘HARTMAN015’.

 

HartmanEVENT 2015