Masterclass: Ontwerp zelf je omni-channel strategie

“Van face naar call naar click”. Veel organisaties zijn bezig met kanaalsturing, waarmee ze bedoelen dat hun ‘klanten’ moeten worden weggehouden van de balie en ook liever niet moeten bellen maar zichzelf moeten bedienen via de website.

Maar laten klanten zich sturen? Uit allerlei onderzoeken blijkt eerder het tegenovergestelde: consumenten bepalen zelf graag welk apparaat of welk kanaal zij gebruiken om informatie te krijgen, een transactie te doen of contact te hebben met een organisatie.

Kanaalstrategie

Ontwerp zelf je omni-channel strategie met Wiep Hamstra en Erik Hartman op 9 oktober

In deze masterclass maak je kennis met de eigenschappen van de verschillende kanalen en leer je wat kanaalmanagement voor jouw organisatie kan betekenen, hoe burgers zich bewegen over de verschillende kanalen en hoe jij in een kanaalstrategie voor je eigen organisatie een antwoord geeft op dat klantgedrag.

Lees meer over de masterclass

Strategie voor consistentie en effectiviteit

Ben jij een informatie- of contentprofessional en wil je begrijpen hoe je content strategisch inzet in omni-channeling? Of ben je een manager die beter wil begrijpen hoe je verschillende kanalen consistenter en effectiever inzet? Kom naar de masterclass van Wiep en Erik en leer hoe zelfstandig een (omni-)kanaalstrategie ontwikkelt.

Schrijf je nu in en bespaar €100,- op je ticket met de kortingscode ‘HARTMAN2015’

HartmanEVENT 2015