Hoewel 2016 een turbulent jaar was, hebben we het einde toch gehaald. Ongeacht of je een succesvol jaar hebt gehad, zorgen alle veranderingen weer voor genoeg nieuwe uitdagingen en kansen in 2017!
Het Content Marketing Institute vroeg een groep experts om een voorstelling te maken van wat ons te wachten staat. Samen delen zij hun opvattingen in dit jaarlijkse e-book “Content Marketing Predictions”.
2017 Content Marketing Predictions
- welke formats en kanalen het gezicht zullen bepalen van content marketing in 2017
- Op welke manier de groeiende informatiestroom invloed kan gaan hebben op Content Amplification Techniques
- Welke technologieën klaarstaan om een revolutie te veroorzaken in de manier waarop onze content engines functioneren
- en meer
“Context will be the foundation of the next phase of content marketing.” Rebecca Lieb, analyst, author, adviser, conglomotron
“I’m advising my clients to dedicate a portion of their ad spend toward amplifying content to highly targeted audiences. ”– Travis Wright, co-founder, chief marketing technologist, CCP.Digital
“If you plan on creating content in 2017, your brand communications should lighten up and loosen up if you want to break through the noise.” – Juntae DeLane, founder, Digital Branding Institute
“There are two key trends on the horizon: The first is that brands will increasingly turn to acquisition to jumpstart their content marketing initiatives – both for talent and existing audiences. The second is that publishers/media companies will begin to more prominently disrupt – and displace – agencies to achieve that “trusted adviser” position.” – Robert Rose, chief strategy adviser, Content Marketing Institute
“In 2017, content marketers will focus on non-fiction, not fiction. Millennials abhor falsehoods; as they become the dominant audience, storytelling will become grounded in reality. In addition, the rise of live video (a cause and effect of the non-fiction shift) will require brands to use documentary-style communication, warts and all.” – Jay Baer, president, Convince & Convert
Aan de slag!
EIM PRACTITIONER • INFORMATIE IN DE LEVENSCYCLUS
“Meer vat op de informatie!” Deze basisopleiding helpt om vat te krijgen op de ‘overload’ aan informatie. Zodat de digitale toekomst geen bedreiging is, maar een enorme kans.Na afloop van deze training kent de cursist de essentie van enterprise informatie en alle fasen van de informatiemanagement levenscyclus.
vanaf € 995,- online en vanaf € 595,- p.p. in-company | meer informatie
EIM SPECIALIST • VERDIEPING IN DE INFORMATIEDISCIPLINES
“Meer verdieping in de informatiedisciplines!” Deze vervolgopleiding geeft meer inzicht in de vele disciplines van enterprise informatiemanagement (EIM).
Het EIM Practitioner certificaat is een vereiste om met deze opleiding te kunnen beginnen. Je doet examen in 6 EIM Specialist-modules met elk een praktijkopdracht. Na afloop weet je alle ins en outs van deze EIM-disciplines.
vanaf € 2.495,- online en vanaf € 3.495,- p.p. in-company | meer informatie
EIM MASTER • VERSPREID JE KENNIS
“Deel je kennis in informatiemanagement!” In het EIM Masterprogramma wordt de cursist gecoacht in een traject binnen de eigen organisatie. De cursist levert een casus in die wordt beoordeeld door een onafhankelijk EIM Master panel.
Na het behalen van het EIM Master certificaat kun je zelf de EIM-opleidingen geven aan je collega’s en actief bijdragen aan het lesprogramma.
vanaf € 3.600,- p.p. in-company | meer informatie