Ontmoet digitale leiders tijdens de Digital Leadership Forum 2019

We staan nog maar aan het begin van de digitale transformatie van organisaties. Er is veel te leren en we moeten nog veel fouten maken om nog meer van te leren. Het schiet natuurlijk wel op als je kunt leren van de fouten van anderen.

Gelukkig heb je elk jaar de kans om andere digitale communicatie- en informatieprofessionals uit heel Europa te ontmoeten in Wenen. Dus kom naar Digtal Leadership Forum 2019 in Wenen. Daar ontmoet je ‘digitale lotgenoten’ die met dezelfde zaken worstelen als jij.

Geen sponsorpraatjes

Wat dit ‘boutique’ evenement zo bijzonder maakt is dat de sprekers echt mensen uit de praktijk zijn. Geen sponsorpraatjes en geen consultants die het allemaal beter denken te weten. De organisator Advatera is namelijk een netwerk van communicatie- en digitale professionals die regelmatig bij elkaar komen om hun ervaringen uit te wisselen. En elk jaar komt een groot aantal van die community-leden bij elkaar in Wenen.

Je kunt ook inschrijven als ‘gewone’ bezoeker en zo kennis maken met de community. Deelname kost EUR 1.068,-, maar je krijgt 15 procent korting met de kortingscode TIMAF.

Maandag 13 mei: workshops

De eerste dag volg je twee workshops. Je kunt kiezen uit de workshop over digitale transformatie van Arosha Brouwer en Loeke Ruijter (Leaseplan), de workshop over Audience Targeting van Sandy Ghuman (Sky) of de workshop van Andy Hall (ERM) over het migreren van verouderde intranetten.

Daarna volgen twee workshops over employee experience en het herontwerp van intranetten van achtereenvolgens Craig Tubbs van de Essex County Council en Michael Taylor van Deutsche Bank.

Traditiegetrouw krijg je vervolgens een rondleiding door het prachtige Wenen en sluiten we de eerste dag af met diner en een borrel.

DLF 2019 workshops]

Dinsdag 14 mei: presentaties en ontmoetingen

De tweede dag zit vol met interessante presentaties van onder andere L’Oréal, Zalando, Coca-Cola, Philips, E.ON, Swiss Red Cross en Vodafone. Deze presentaties lopen over drie ‘sporen’ (tracks): digitale strategie en business-transformatie, digitale externe communicatie & marketing en digitale interne communicatie & ‘employee experience’.

Deze combinatie van digtale interne, externe en marktingcommunicatie is heel waardevol. Je kunt kiezen voor één van de sporen en je helemaal onderdompelen of je kunt van elke subdiscpline iets opsteken. We zien vaak dat teams van twee of drie mensen elk een spoor volgen en dan onderling delen wat ze hebben gehoord.

DLF 2019 programme

Bekijk het volledige DLF 2019 programma

Bezoek de DLF 2019 website

Zet DLF 2019 in je agenda

De meerwaarde zit in het netwerk

De Digital Leadership Forums zijn altijd gezellig en leerzaam, maar de echte meerwaarde zit in de ontmoetingen en de uitwisseling van de ervaring en de kennis. Het maakt niet uit of je organisatie klein of groot is, commercieel of overheid en of je veel of nog maar een beetje ervaring hebt.

Tot ziens op 13 en 14 mei in Wenen!

Schrijf in met de 15 procent kortingscode TIMAF